دلقک مجموعه ای طنز و خنده دار را جمع آوری کرده تا خنده را بر لبانتان بیاورد.این مجموعه طنز و خنده دار ، شامل خنده دار ترین فیلم ها و عکس ها و متن ها والبته جوک های خنده دار است.

وظیفه دلقک : دلقک وظیفه دارد تا خنده دارترین مطالب را برایتان تولید کرده تا لحظاتی طنز را همراه با ما تجربه کنید.

اما وظیفه شما چیست؟

در حقیقت هدف ما خنده شماست . ما خنده دارترین مطالب را برایتان تولید میکنیم و وظیفه شما تنها این است که بخندید و خنده هیچ وقت از شما جدا نشود.و البته ما را دنبال کنید.

دسته بندی مطالب ما

فیلم خنده دار در دلقک

فیلم خنده دار و فیلم طنز بسیار پر طرفدار هستند زیرا بهترین راه انتقال پیام از طریق فیلم خنده دار می باشد . ما نیز سعی می کنیم خنده دارترین فیلم ها را برایتان جمع آوری کنیم تا با خنده در سایتمان بمانید.

برای دیدن فیلم خنده دار کلیک کنید

عکس خنده دار در دلقک

عکس خنده دار و عکس طنز نیز در جای خود بسیار با ارزش اند و امکان دارد یک عکس خنده دار شما را به اندازه صد ها فیلم خنده دار بخنداند.پس ما این روش را نیز در دلقک در نظر گرفته ایم.

برای دیدن عکس خنده دار کلیک کنید

متن خنده دار در دلقک

متن خنده دار شامل خنده دار ترین داستان ها و متن هایی است که توسط نویسنده های مختلف نوشته شده است.متن خنده دار می تواند کوتاه یا بلند باشد اما مهم این است که خنده دار باشد.

برای دیدن متن خنده دار کلیک کنید

جوک خنده دار در دلقک

جوک خنده دار می تواند بهترین جلوه خنده دار باشد چون هم کوتاه است هم خنده دار ترین ها را در خود دارد.دلقک قصد دارد تا جوک خنده دار بسیاری را در اختیار شما بگذارد .

برای دیدن جوک خنده دار کلیک کنید